Rebranding firmy ZRT Sp.zo.o.
Firma ZRT Sp.zo.o. z siedzibą w Samlawkach, przeszła w ostatnim czasie proces rebrandingu. Wprowadzone zmiany obejmują przede wszystkim nazwę firmy, stronę internetową firmy, jej logo, jak i wygląd modeli produkcyjnych oraz promocyjnych. Właściciel przedsiębiorstwa ZRT sp.zo.o. zaznacza, że powyższe zmiany, mają na celu odświeżenie wizerunku firmy, rozszerzenie działalności eksportowej, powiększenie asortymentu, pozyskanie nowych klientów. Chce stworzyć markę, która jest coraz bardziej rozpoznawalna.
Unowocześnić wizerunek firmy, znaleźć nowa grupę docelowa, zmienić wartości, wyjść z kryzysu reputacji, odróżnić się od konkurencji itp, to najważniejsze punkty które firma osiąga.
Możemy mówić o „repozycjonowaniu”. Chodzi o to, aby zmienić perspektywę i zmienić firmie , nadać jej nowa tożsamość.
Nowe logo firmy nawiązuje do profilu jej działalności, opierającej się na wytwarzaniu mebli, dlatego zawiera szkic sofy. Obrys mebla jest w kole, które nawiązuje do kuli ziemskiej, oraz nieograniczonych możliwości. Ma ono również ciekawy akcent kolorystyczny w postaci pomarańczowego tła, które ma stanowić znak wyróżniający tę markę. Wprowadzone zmiany są niezwykle spójne i tworzą zwartą całość. Słowo “industry” otwiera możliwości, pozwala na to aby firma mogla tez rozszerzać swój asortyment bez przymusu zmiany logo w przyszłości.
stare logo
nowe logo
ZRT Spzo.o. jest rodzinnym przedsiębiorstwem z wieloletnią tradycją. Firma ta zajmuje się produkcją mebli na zamówienie klienta. Dzięki temu każda osoba poszukująca wymarzonych mebli, może znaleźć w ofercie tej marki takie, które będą zgodne z jej wszystkimi oczekiwaniami. ZRT nieustannie rozwija swoją działalność i próbuje podbić nowe zagraniczne rynki- w szczególności rynek Holenderski i Belgijski. Wprowadzone zmiany są naznaczone ideą minimalizmu. Nawiązują one do najnowszych i najbardziej popularnych trendów w grafice. Całość wygląda oryginalnie i bardzo atrakcyjnie. Powyższe zmiany będą widoczne w przyszłości na portalach społecznościowych i stronie internetowej firmy ZRT spzo.o..
Proces rebrandingu ma za zadanie wprowadzić powiew świeżości do firmy nie wykreślając autentyczności i fachu. Nowe logo przedsiębiorstwa ZRT jest bardziej spójne i doskonale współgra z wartościami, które reprezentuje ta firma. Charakteryzuje się ono pewną dynamiką i energicznością. Wybór logo i jego symbolika nie są przypadkowe. Składa się ono z liter ZRT, które oczywiście są znakami rozpoznawalnymi firmy. Dodatkowo w logo zostały umieszczone figury symbolizujące formą meble. Mają one nawiązywać do profilu działalności firmy, która zajmuje się ich produkcją. Całość dopełnia jasna ale mocna kolorystycznie barwa, odzwierciedlająca pełen profesjonalizm i solidność marki w zakresie świadczonych usług, oraz szybkość. Celem firmy jest pokazywanie trendów i inspirowanie w obszarze zmiany/aranżacji wnętrz. „Naturalną konsekwencją dokonanych dotychczas zmian będzie również odświeżenie wizerunku” – mówi właściciel firmy Krystian Baumann.
Nowa strona internetowa
Uzupełnieniem procesu rebrandingu jest uruchomienie całkiem nowej strony internetowej firmy ZRT Spz.zo.o.. Można tam znaleźć szczegółowe informacje na temat przedsiębiorstwa, zakresu jego usług i wykonanych już projektów. Jednocześnie na stronie tej, powstała zakładka, taka jak inspiracje. Jest on dedykowany wszystkim osobom, które interesują się aranżacją i projektowaniem wnętrz lub chcą się zainspirować pomysłami firmy, podejrzeć w jakim otoczeniu meble się najlepiej prezentują. Są tam udostępnianie cenne wskazówki na ten temat, jak również zdjęcia przedstawiające najnowsze modele, wykonane przez ZRT Sp.zo.o.. Strona internetowa przygotowana została w trzech różnych językach, co jest ukłonem w kierunku zagranicznych kontrahentów tego przedsiębiorstwa. Cały proces rebrandingu firmy ZRT Sp.zo.o., został przeprowadzony przez firmę 40 Net Sp zoo. Jej specjalizacją jest opracowywanie szczegółowych strategii marketingowych i pozycjonowanie różnego rodzaju marek.
Na stronie znajduje się również zakładka z modelami i ich wymiarami, gdzie klient może sprawdzić, który wymiar najlepiej pasuje do jego pomieszczenia. Kolejnym krokiem jest wybór tkaniny a nawet koloru, co pomaga w wyobrażeniu I obrazie tego co można zamówić.